(s) leopardgeckos m terrarie
Jag måste bli av med dom så snabbt som möjligt då jag inte får ha dom hemma längre och jag har ingenannan stans att ha dom. Hemmet är mkt viktigare än pengar ! Jag har 3 st leopardgeckos tillsalu. Dom är ca 7-9 år, ömsar, äter och bajsar som dom ska. Det är en hane och 2 honor. Alla 3 är handtama men den lilla gula honan kan få spel och bestämmer sej för att sticka ibland. Dom är gärna ute och klättrar på gardiner om det går och annat klättervänligt. Terrariet är ett hemmabygge som är ca bredd: 47 cm längd: 122 cm höjd: 61 cm höjd med delen lamphållarna sitter i är ca 73 cm. Det är platts till 3 st lampor men jag har bara haft 2 st vanliga glödlampor till dom då jag köpte dom sa dom förra ägarna att det räckte. Värmen brukar hålla sej på ca 25-27 grader på det varmaste stället. Jag är inte så kunnig på det med lampor så jag vet inte om man ska sätta dit en uv:lampa men det har funkat rätt bra utan. Den lilla honan har tappat svansen 1 gång men den har växt ut en bra bit. Alla tillbehör fås med. Är du intreserad så hör av dej. Mobil: 0707555088 Mail: gecko.94@hotmail.com
Tips är att skriva vart de finns :)
oj, dom finns i blekinge.
Har du vägarna förbi sthlm så hör av dig :)
Jag kan inte transportera dom någonstans.