Kaniner
Hej. jag har 2st kaniner (ca 1,5kg/st) som är så folkilskna så det går inte att ha å göra med dem. Undrar om någon vill köpa som ormamat (OBS! jag vill att de avlivas humant innan de ges. detta är ett måste!!) de bara bits och sparkas så jag tror inte det går att hitta ett nytt hem till dem, och tro mig jag har försökt. Var vänlig och komentera inte här utan skriv ett meddelande då jag gärna inte vill synas för mycket här.
De är även till salu för de som vill ha dem som husdjur oxå. 100kr/st och jag säljer de INTE separat.
jag vill att djuren behandlas med värdighet och respekt in till sista andetaget och kan du inte erbjuda dem det så kan du leta vidare.
Jag vill inte att folk tror att jag bara dumpar iväg djur som är till besvär utan detta är min absolut sista utväg och det skär lite i hjärtat men jag vet inte vad jag ska göra annars.
Stänger tråden för kommentering enligt TS önskemål att enbart bli kontaktad via privat meddelande.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek