Reptiler iFokus

Reptiler

Etikettoff-topic-annat
Läst 952 ggr
[RoxannaH]
0

(OT) Vet du vad? ;)

Jag känner mig lite leksugen så jag kom att tänka på en lek jag varit med i förut. Vet inte vart men.

Det går till såhär. En person skriver till exempel ett nummer, eller ett ord eller någonting, sen ska folk gissa på vad det är personen tänker på som kopplas till det ordet/numret.

När det uppkommit 5 olika gissningar, ska personen som skrivit numret/ordet ge en ledtråd. Så fortsätter vi så tills någon kommit på vad personen tänkte på. Den som gissar rätt först får skriva något nytt.

Hoppas många vill vara med! Skrattande

Så jag börjar:

154170
[Tilde]
0

Jag förstår inte xD Hur ska man kunna veta vilket djur som har med det numret att göra? ;o

[RoxannaH]
0

#1 Det är inget djur. Hihi. Siffran jag har skrivit står inte för ett djur. utan någonting som har med iFokus att göra. Kan t.ex vara antal diskussionsgrupper eller något sådant Glad

[Tilde]
1

#2 Jahaaaaaaa! *trög* haha, då förstår jag! Tungan ute Vet dock inte vad det kan vara… hmmmm…

Trollhassel
0

Telefonnummer till din lokala pizzeria? ;)

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

[RoxannaH]
0

Haha nej nej! Glad

Tips: Det har något med sajten att göra. Flört

[peter54]
0

Jag begriper absolut ingenting av detta, det ser ut som min mormors telefonnummer, men hon dog 1969.

Glad

[RoxannaH]
0

Haha men det är gissa lek. Jag skriver något sen ska medlemmarna gissa vad det är.

Detta numret som jag skrivit nu, är antalet medlemmar på iFokus t.ex. Glad

[Tilde]
0

#7 Jaså? Jag trodde faktiskt att det var lite fler… :) Kör en till då, så ska jag försöka lista ut det. Flört

[RoxannaH]
0

11 Glad