Reptiler iFokus

Reptiler

Etikettödlor
Läst 984 ggr
[Tilde]
0

Phantom och Aptor

Köpte med mig 0.1 supersnygg Phantom och en läcker Aptor-hona med double snake eye idag från Rødovre-mässan!

De behöver nu namn! Gärna något som matchar mina andra leosars namn:

• Sundae
  • Chocolate
  • Banana
  • Midnight
  • Wendy
  • Captain
  • Caramel (såld)
  • Nana (såld)
  • Boss (såld)

Alltså gärna något gottgott (ätbart) eller lite Disney-tema. Men alla förslag är välkomna :)

MarajLowajz
0

Phantom tänker jag på Jokern ;)

Aptorn tänker jag Goofy :D

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

[Tilde]
0

#1 Haha jag tycker det låter för "maskulint" xD Hade tänkt mig kanske Ivory till Phantom-honan och Sapphire till Aptorn :)

[Tilde]
0

Här har vi nu alltså Sapphire (en ganska handvan riktigt tjusig Aptor med snake eye):

[Tilde]
0

Och Ivory (väldigt lugn och handtam liten underbar Phantom-flicka):

MarajLowajz
0

Men om du nu har redan döpt dom, varför fråga efter förslag? :D

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

[Tilde]
0

#5 Hade inte gett namn till dem igår när jag frågade xD Jag satt och brainstormade namn innan jag skulle sova och bestämde mig för namnen nu imorse :)

MarajLowajz
0

Aha xD Trodde det stod 7e på datumet :D Mitt fel!

-Albert Einstein

[Tilde]
0

Fick veta att min Aptor egentligen är en Snake eyed Raptor Glad

Lamina
0

Vad menas med snake eye?

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

[Tilde]
1

Att mer än bara pupillen på ögat/ögonen är "helsvart" (det är egentligen en väldigt mörk röd dock). :)