Tam krokodil
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har ett svagt minne om att jag tipsat om detta förrut, men jag lägger in länken igen.
Den fantastiska historien om Chito och hans vän Pocho. Pocho är (var han gick bort för en tid sedan efter att paret fick drygt 20 år tillsammans) en drygt 5 meter lång krokodil som Chito hittade svårt skadad (skjuten i ögat). Efter mycket kärlek och omsorg vårdades Pocho tillbaka till god hälsa och de två hittade uppenbarligen en respekt för varandra som gjorde det möjligt för Chito att simma och leka med sin vän. Pocho kom då Chito kallade på honom. Efter några år började dessa "lekstunder" även utföras för publik.
Kul xD Undra om den kommer att attackera honom en "vacker" dag….
Kollade förresten vidare på videon "Cats are for pussies" som kommer upp som förslag efter, om en kvinna som har en "tam" krokodil och går med den i koppel, samt påstår att den älskar att kolla på TV med henne! Herregud den stackars krokodilen har kalciumbrist! Benen går konstigt, käken är sned och tänderna växer hullerombuller. Usch för såna människor 

#1 Nej den attakerade honom aldrig. De var tillsammans i dryga 20 år tills krokodilen gick bort.
#2 Awww… :) Men man vet ju aldrig med vilda djur. Det KAN ju gå fel.

#3 Absolut. Inget at rekommendera direkt:)
#2 HAHAHAHAHAHAAHHAHAAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAHAHHA
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur
#5 Oj?
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Här är en annan som försöker. Kan inte påstå att tjejer ser sådär överdrivet bekväm ut i bassängen dock