Ny sajtvärd!
Jag har fått äran att bli ny Sajtvärd för Reptiler.ifokus!
Camilla heter jag är 21år, har en dotter på 1år och i maj väntas det tillökning! :-)
Jag har intresse för det mesta i djurväg men håller mig mest till ormar och kaniner :-) Hos mig bor även en Golden Retriever (2,5år) och tre katter(3år, 4år och 10+)
Min Golden Raja var tänk till agility (inte tävling) dock visade det sig att hon har Hd (C och D) och överrörliga leder och dålig kontroll på bakdelen så hon går här hemma ändast som familjen lilla mysvovve :-)
Kaninerna är hermeliner för utställning och avel.
Ormarna är en Rutpyton 1.0 på ca 5år, Röd regnbåge 1.0 på snart 1år och Majsormarna 2.1
Har ni några frågor om mig och/eller mina djur så skicka ett pm :-)
Hoppas vi nu kan få igång sajten som den var för några år sedan!
Mvh Millan
Välkommen vid spakarna Camilla. 
Tackar! Hoppas ni hjälper mig! :D
Mvh Millan
Det gör vi alltid i mån av möjlighet och tid 
:D
Mvh Millan

Välkommen! :)
Tackar! :)
Mvh Millan
Kul, hoppas aktiviteten stiger! Det känns positivt! Kul!
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
Det hoppas jag med! :)
Mvh Millan
Har sajten en värd? undrar eftersom värden inte skrivit på sajten sedan hon blev värd, tror jag,,.. Enbart nyfiken
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Ärligt konstig att man inte ens får svar. Så jag fick söka svar själv., Värden inloggad 04 19 2013
Senaste inlägg 11 03 2013
senaste inlägg på reptil det var 27 01 2013 och då presenterade värden sig som värd här på sajten, Sedan dess inget mer inlägg. Samt endast ett tidigare inlägg innan det ovan
Finns det ingen som kan bli värd för sajten?
Kanske sajten kan få ett uppsving som den nog behöver. Man är på iFokus och vill man läsa om reptiler vänder man sig till andra nätverk.. Känns fel
#10 Här har varit turbulent när det gäller sajtvärdskapet, tråkigt, men vad ska man göra när det inte finns någon som kan engagera sig såpass att värdskapet är ett passande uppdrag.
Vår förra Sajtvärd uttryckte sig opassande och lämnade sitt uppdrag redan efter några dagar. Jag var först att välkomna Camilla och hade naturligtvis förhoppningar om att nu skulle sajten få ett hållbart värdskap. Vad som hände sedan vet jag inte.
Svar på frågor om reptiler får man nog lika bra ändå här med tanke på att vi har 4 reptilkunniga medisar, de sajtvärdar vi haft hittills har inte varit särskilt reptilkunniga.
På att sajten har reptilkunniga så håller jag med dig helt till fullo. Men 4 är ni väl inte? Det är fyra totalt på sajten, och värden är ju inte inne, den andra som står som medis är ju fd värden som har avslutat kontot. Vidare fd fd värd. Som inte är aktiv. Vad är kvar? Sajtens 2 proffs på reptiler är kvar. Så på er ska ingen skugga falla alls.
Men det jag menar är sajter behöver nog en värd, och kanske kan puffa på lite saker runt om så den ser levande ut.
#12 Jag är visst dåligt uppdaterad när det gäller medarbetarna. Tidigare såg listan inte ut så som den gör nu. Nåväl, siffran var fel av mig, men jag vidhåller ändå att man får svar på frågor om de flesta reptiler här i alla fall.
Fast visst är det trist att vi inte har ett fungerande värdskap som kan se till att det händer saker på sajten.

Ja.. e trist att det inte fungerar med värd för oss här..Men vem vet!??! Rätt var det e! :) Å som Peter säger så skall nog alla frågor kunna besvaras efter hand! Sen e det ju alltid roligare om vi är flera..
Vilka är det som är Medarbetare egentligen? Jag har nog inte hört om någon annan än peter54.
Wassago är medis på sajten, Han har väl varit nästan sen starten av sajten.. Samt den fd fd värden AndreasS

Stämmer bra det..reptiler var bara ett par månader gammal när jag kom in..Men nu e det väl i princip bara jag å Peter kvar som Medarbetare..
OK 🙂
#15 Wassago och jag har varit Medarbetare sedan sajtens början. Vi hade en annan duktig kille också ett tag, men jag minns inte hans namn eller nick.
#19 Kan det vara Kobbuffe eller Koffra?
Kobbeuffe var det nog, Wassago kanske har bättre koll än jag.

Ja, både kobbeuffe och Koffra var bra Medarbetare här! :) Å vi hade ju även Myra som berikade kunskapsbanken m alla sina kunskaper ominsekter och spindlar!
Jag gjorde intresseanmälan som Sajtvärd, men då hade det redan tillsatts en ny. Tycker det är synd om sajten ska "dö". Är här inne varje dag, men vill gärna se tävlingar, artiklar, info om mässor!! 😕
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
#23 Var det nyligen? Undrar då kanske det är en ny på väg in. Visst killarna som är här som medisar fullblodsproffs och sajten är inget utan dom. Även i framtiden tycker jag eftersom man är bortskämt att kunna fråga dom eller läsa allt bra dom skriver. Men det vore väldigt roligt om det kom in också en aktiv värd. Då håller jag en tumme för en bra värd kommer in. Då jag håller med dig ang info och annat bus.
#24 Nej, det var innan nuvarande sajtvärden, alltså inget nyligen.
#25 Aha då är jag med. Men varför skickar du inte ett pm och frågar igen. Prova vet jag=) Lycka till

Får tacka för ditt fina beröm Medde! Värmer gott! :)
#27 Bara sanningens ord.
Har mailat angående sajten nu.
#29 Lycka till.
Mailat både Sajtvärd och Niklas angående sajten.
Wassago och Peter54 har vart med som medisar från starten oktober 2007 när Reptiler såg dagens ljus i nätverket. Grunden till att just jag startade reptiler iFokus var att jag själv ville lära mig mer om dessa djur och under årens lopp har jag lärt mig enormt mycket. Jag kan säga med handen på hjärtat, att utan Wassago och Peter54 så hade inte reptiler levt idag. Den kompetensen dessa två herrar besitter är enorm. Mitt intresse svalnade för reptiler då det hände en massa i mitt liv med separation, depressioner, ångest m.m och en massa arbete i mitt egna företag som frilansfotograf åt bl.a kvällspressen. Jag valde då att lämna över skutan under 2011.
Jag har under de senaste åren kommit in då och då och håller mig ajour.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek